Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, ilçeler arası dayanışmanın ve ortak çalışmaların önemine dikkat çekildi. Gaziosmanpaşa Belediye Başkan Vekili Eray Karadeniz, nazik ziyaretlerinden dolayı Sn. İbrahim Akın’a teşekkür ederek, yerel yönetimlerde ortak akıl ve iş birliği anlayışıyla çalışmaların devam edeceğini ifade etti.
Karadeniz açıklamasında, “Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili Sn. İbrahim Akın’ı belediyemizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. Nazik ziyaretleri ve kıymetli sohbetleri için teşekkür ediyor, dayanışma içerisinde çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz” dedi.
Gerçekleşen ziyaretin, iki ilçe arasındaki kurumsal ilişkilerin güçlenmesine katkı sağlaması bekleniyor.