Süleyman Soylu, Türkiye’nin farklı illerinden gelen misafirleri Gazi Meclis’te ağırladı. Ziyarette nazik ziyaret ve samimi sohbetler için teşekkür edildi.
İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu, Türkiye’nin dört bir yanından gelen kıymetli misafirleri Gazi Meclis’te ağırladı.
Gerçekleştirilen ziyarette misafirlerle bir araya gelen Soylu, nazik ziyaretleri ve samimi sohbetleri dolayısıyla kendilerine teşekkür etti.
Soylu, yaptığı açıklamada, “Ülkemizin dört bir yanından gelen kıymetli misafirlerimizi Gazi Meclisimizde ağırladık. Nazik ziyaretleri ve güzel sohbetleri için kendilerine teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.