Sultangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Birinci, Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde meydana gelen silahlı saldırıda şehit olan polis memurları Erkan Tütüncüler ve Emrah Koç için taziye mesajı yayımladı.
Birinci, yayımladığı mesajında şehit polisler için Allah’tan rahmet dileyerek ailelerine, yakınlarına ve tüm millete başsağlığı temennisinde bulundu. Açıklamasında, “Rabbim makamlarını âli, mekânlarını cennet eylesin” ifadelerine yer verdi.
Türkiye’yi derinden üzen olayın ardından kamuoyunda büyük üzüntü yaşanırken, güvenlik güçlerine yönelik saldırı yeniden geniş yankı uyandırdı.