Cumhuriyetçi Milletin Partisi (CMP) Genel Başkanı Reşat Şahin Öztürk, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrenciler için bir kutlama mesajı yayımladı.
Öztürk, bir eğitim dönemi boyunca emek veren tüm öğrencileri tebrik ederek, yaz tatilini dinlenerek, kendilerini geliştirerek ve aileleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmeleri temennisinde bulundu.
Reşat Şahin Öztürk mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Sevgili öğrenciler,
Bir dönem boyunca gösterdiğiniz emek, azim ve gayretiniz için hepinizle gurur duyuyoruz.
Tüm öğrencilerimize iyi tatiller, sağlıklı ve mutlu bir gelecek dileriz."
Öztürk, öğrencilerin elde ettikleri başarıların geleceğin güçlü Türkiye'sinin teminatı olduğunu belirterek, öğretmenlere ve velilere de eğitim sürecindeki özverili katkılarından dolayı teşekkür etti.