Süleyman Soylu’dan Ulaştırma Bakanı Uraloğlu’na Ziyaret ve Teşekkür Mesajı

Süleyman Soylu’dan Ulaştırma Bakanı Uraloğlu’na Ziyaret ve Teşekkür Mesajı
 Tarih: 24-06-2026 22:48:52
Süleyman Soylu’dan Ulaştırma Bakanı Uraloğlu’na Ziyaret ve Teşekkür Mesajı

Eski İçişleri Bakanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde çalışmalarını sürdüren Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret etti.

Ziyarete ilişkin açıklamada bulunan Soylu, ulaştırma ve altyapı alanında hayata geçirilen projelerin Türkiye’nin kalkınmasına önemli katkılar sunduğunu belirterek, Bakan Uraloğlu’nun çalışmalarını takdir ettiğini ifade etti.

Soylu, açıklamasında, hükümetlerin ulaştırma ve altyapı alanında gerçekleştirdiği “devrim niteliğindeki hizmetlerin” Bakan Uraloğlu döneminde de artarak devam ettiğini vurguladı. Türkiye Yüzyılı vizyonuna sağladığı katkılar nedeniyle Uraloğlu’na teşekkür eden Soylu, başarı dileklerini de paylaştı.

Ziyaret sonrası değerlendirmesinde Soylu, “Ulaştırma ve altyapı alanında hükümetlerimizin gerçekleştirdiği devrim niteliğindeki hizmetleri artırarak sürdüren Sayın Bakanımıza, gayretleri, çalışmaları ve Türkiye Yüzyılı vizyonuna sunduğu katkılar dolayısıyla teşekkür ediyorum. Allah kendilerinin ve çalışma arkadaşlarının yardımcısı olsun.” ifadelerini kullandı.

Ulaştırma Yatırımları Türkiye Yüzyılı Hedeflerine Katkı Sağlıyor

Türkiye’nin son yıllarda ulaştırma ve altyapı alanında gerçekleştirdiği büyük ölçekli yatırımların, ekonomik büyüme ve bölgesel kalkınma açısından stratejik önem taşıdığı belirtilirken, Bakanlık tarafından yürütülen projelerin Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda sürdürüldüğü ifade ediliyor.

Resim

 

 

  YORUMLAR 0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER SİYASET Haberleri
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
  • YUKARI