Sultangazi’de geleneksel aşure dağıtımıyla binlerce kişiye ikram edildi

Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayının bereketini ilçe sakinleriyle birlikte paylaştı. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda Cuma namazı sonrası binlerce kişiye aşure dağıtıldı. Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, dev kazanın başına geçerek vatandaşa aşure ikramında bulundu.
 Tarih: 26-06-2026 18:58:57
Sultangazi’de geleneksel aşure dağıtımıyla binlerce kişiye ikram edildi

Sultangazi’de Aşure Bereketi

 

Sultangazi Belediyesi, Muharrem aynın bereketini ilçe sakinleriyle paylaşmak için aşure dağıtım  programı düzenledi. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı’na dev kazanların bulunduğu stantlar kuruldu. Özenle hazırlanan aşureler Cuma namazı sonrası binlerce kişiye ikram edildi.

Başkan Dursun Standın Başına Geçti

Aşure dağıtım programına Kaymakam Mahmut Kaşıkçı, Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, AK Parti İlçe Başkanı İmdat Kamacı, İlçe Müftüsü Hadi Keskin ve çok sayıda vatandaş katıldı. Cuma namazı çıkışında Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun ve beraberindeki  protokol aşure kazanlarının  başına geçerek vatandaşa aşure dağıttı. Kazan kazan aşure, kısa süre içerisinde tükendi.

Birlik ve Beraberlik Ayı

Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun; “Muharrem ayı birlik beraberlik ve paylaşmanın ayıdır. Biz de bu güzel manevi atmosferi komşularımızla paylaşmak için güzel bir program düzenledik. Aşure  bolluk ve bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Tüm komşularımıza afiyet olsun. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun, Rabbim bizleri bu mübarek günlerin nicelerine ulaştırsın” diye konuştu.

Etiketler Sultangazi’de
  YORUMLAR 0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER Bülten Haberleri Haberleri
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
  • YUKARI