Arnavutköy Belediyesi tarafından bu yıl geleneksel olarak düzenlenen Sünnet Şöleni’nde 924 çocuk sünnet sevincini yaşadı. Taşoluk Yeşil Camii’nde okunan Mevlid-i Şerif ile başlayan program, mehteran eşliğinde gerçekleştirilen kortej yürüyüşü ve Vadi Park’ta düzenlenen renkli etkinliklerle unutulmaz anlara sahne oldu.
Arnavutköy Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Sünnet Şöleni kapsamında bu yıl 924 çocuk sünnet organizasyonuna katıldı. Program, Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif ile başladı. Duaların ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlenen kortej yürüyüşüyle çocuklar ve aileleri Vadi Park’a geçti.
Programa Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, sünnet olan çocuklar, aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Mevlid-i Şerif’in ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlenen kortej yürüyüşüne katılan Başkan Candaroğlu, çocuklar ve aileleriyle birlikte Vadi Park’a yürüdü. Şölen alanında çocuklarla yakından ilgilenen Candaroğlu, ailelerle sohbet ederek sünnet sevincine ortak oldu.
Vadi Park’ta gerçekleştirilen şenlikte çocuklar birbirinden renkli etkinliklerle buluştu. Şişme oyun grupları, sahne gösterileri, çeşitli ikramlar ve sürpriz aktivitelerle bayram havasında geçen organizasyonda çocuklar doyasıya eğlenirken aileleri de bu mutluluğa ortak oldu. Arnavutköy Belediyesi tarafından sünnet kıyafetleri hediye edilen çocuklar, kendileri için hazırlanan bu özel günde unutulmaz anılar biriktirdi.
Candaroğlu: “924 Evladımızın Sevincine Ortak Oluyoruz”
Programda konuşan Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, Bu yıl 924 evladımızın sevincine ortak oluyor, sünnet kıyafetlerini kendilerine hediye ediyoruz. Bizler için en büyük mutluluk, çocuklarımızın bu özel günlerinde ailelerimizin yanında olabilmektir.” dedi.
“Evlatlarımızın Sağlığı En Büyük Önceliğimiz”
Çocukların sağlık ve güvenliğinin her şeyden önce geldiğini vurgulayan Başkan Candaroğlu, “En büyük hassasiyetimiz evlatlarımızın sağlığıdır. Tüm cerrahi işlemler alanında uzman hekimler ve deneyimli sağlık personelleri tarafından hijyenik ve güvenli hastane koşullarında gerçekleştirilecek. Temennimiz, bugün yaşadıkları bu mutluluğun ömür boyu unutamayacakları güzel bir hatıra olarak kalmasıdır.” ifadelerini kullandı.
“Dualarla Başlayan Bu Yolculukları Hayırla Devam Etsin”
Konuşmasının sonunda çocuklar için temennilerini paylaşan Başkan Candaroğlu, “En büyük dileğimiz; bugün sünnet sevinci yaşayan yavrularımızın ahlaklı, vatanını ve milletini seven, ailesine saygılı bireyler olarak yetişmeleridir. Rabbim; askerliklerini, eğitim hayatlarındaki başarılarını, meslek sahibi oldukları günleri ve mürüvvetlerini görmeyi hepimize nasip etsin.” sözleriyle konuşmasını tamamladı.
Arnavutköy Belediyesi, geleneksel hale getirdiği sünnet şöleniyle bu yıl 924 çocuğun ve ailelerinin mutluluğuna ortak olurken, birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren, gelenekleri yaşatan ve çocukların hafızalarında iz bırakan anlamlı bir organizasyona daha imza attı.
Arnavutköy Belediyesi tarafından bu yıl geleneksel olarak düzenlenen Sünnet Şöleni’nde 924 çocuk sünnet sevincini yaşadı. Taşoluk Yeşil Camii’nde okunan Mevlid-i Şerif ile başlayan program, mehteran eşliğinde gerçekleştirilen kortej yürüyüşü ve Vadi Park’ta düzenlenen renkli etkinliklerle unutulmaz anlara sahne oldu.
Arnavutköy Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Sünnet Şöleni kapsamında bu yıl 924 çocuk sünnet organizasyonuna katıldı. Program, Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif ile başladı. Duaların ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlenen kortej yürüyüşüyle çocuklar ve aileleri Vadi Park’a geçti.
Programa Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, sünnet olan çocuklar, aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Mevlid-i Şerif’in ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlenen kortej yürüyüşüne katılan Başkan Candaroğlu, çocuklar ve aileleriyle birlikte Vadi Park’a yürüdü. Şölen alanında çocuklarla yakından ilgilenen Candaroğlu, ailelerle sohbet ederek sünnet sevincine ortak oldu.
Vadi Park’ta gerçekleştirilen şenlikte çocuklar birbirinden renkli etkinliklerle buluştu. Şişme oyun grupları, sahne gösterileri, çeşitli ikramlar ve sürpriz aktivitelerle bayram havasında geçen organizasyonda çocuklar doyasıya eğlenirken aileleri de bu mutluluğa ortak oldu. Arnavutköy Belediyesi tarafından sünnet kıyafetleri hediye edilen çocuklar, kendileri için hazırlanan bu özel günde unutulmaz anılar biriktirdi.
Candaroğlu: “924 Evladımızın Sevincine Ortak Oluyoruz”
Programda konuşan Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, Bu yıl 924 evladımızın sevincine ortak oluyor, sünnet kıyafetlerini kendilerine hediye ediyoruz. Bizler için en büyük mutluluk, çocuklarımızın bu özel günlerinde ailelerimizin yanında olabilmektir.” dedi.
“Evlatlarımızın Sağlığı En Büyük Önceliğimiz”
Çocukların sağlık ve güvenliğinin her şeyden önce geldiğini vurgulayan Başkan Candaroğlu, “En büyük hassasiyetimiz evlatlarımızın sağlığıdır. Tüm cerrahi işlemler alanında uzman hekimler ve deneyimli sağlık personelleri tarafından hijyenik ve güvenli hastane koşullarında gerçekleştirilecek. Temennimiz, bugün yaşadıkları bu mutluluğun ömür boyu unutamayacakları güzel bir hatıra olarak kalmasıdır.” ifadelerini kullandı.
“Dualarla Başlayan Bu Yolculukları Hayırla Devam Etsin”
Konuşmasının sonunda çocuklar için temennilerini paylaşan Başkan Candaroğlu, “En büyük dileğimiz; bugün sünnet sevinci yaşayan yavrularımızın ahlaklı, vatanını ve milletini seven, ailesine saygılı bireyler olarak yetişmeleridir. Rabbim; askerliklerini, eğitim hayatlarındaki başarılarını, meslek sahibi oldukları günleri ve mürüvvetlerini görmeyi hepimize nasip etsin.” sözleriyle konuşmasını tamamladı.
Arnavutköy Belediyesi, geleneksel hale getirdiği sünnet şöleniyle bu yıl 924 çocuğun ve ailelerinin mutluluğuna ortak olurken, birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren, gelenekleri yaşatan ve çocukların hafızalarında iz bırakan anlamlı bir organizasyona daha imza attı.